December

December

onsdag 31 maj 2017

24/7














24 timmar om dygnet!

7 dagar i veckan!

Det blir 365 dagar på ett år - Ett helt år som kännetecknas av värk och trötthet. Mer eller mindre av de båda.

Men just nu är det ont! Rejält ont.













Har precis tagit extrapiller för att kapa topparna för helt försvinner det ju inte.

Det är väl konstigt att ha något som ingen vet varför man har, hur det egentligen beter sig och bota är ju omöjligt och inte ens lindra godkännbart funkar.

Men solen skiner igen efter gråa dagar med välbehövligt regn. 3 dagar - söndag, måndag och tisdag.

Och förhoppningsvis kommer den stanna några dagar igen - så man kan få tillbaka sommarkänslan.








Igår kom jag hem tidigt från jobbet - det blir ju så när man börjar tidigt också. Så jag bytte om och så tog jag vovven på en runda. Det var just där och då uppehåll från regnet.

Sen åt jag, plockade ur och i diskmaskinen för att sen däcka i soffan - jo först ja - en tvätt i maskinen också satte jag på.

Slösurfade och hittade inget av intresse så jag tittade ikapp massa avsnitt av Follow the Money - tror det blev 5 innan jag sen hämtade hem dottern för att sen åka direkt och hämta sonen.

Och det är onsdag och eftersom jag tog sprutan igår så behövde jag inte ställa klockan idag.

Nu känner jag hur medicinerna börjar ta som jag nyss stoppat i mig. Och det känns både bra och inte. Bra för att topparna kapas men jag känner mig lite snurrig och hade helst velat ligga hemma i sängen just nu.

Men snart så.

Må Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar